Panowie, jaki HTHS w oleju zalecalibyście do ASV? Przebieg 110 kkm, priorytet ochrona silnika.
[O2] 2.0 TSI Benzynka - spadający przewód paliwowy
Zwiń
X
-
[O2] 2.0 TSI Benzynka - spadający przewód paliwowy
Witam
Czy Skoda nie robiła żadnych zabezpieczeń żeby zacisnąć przewód paliwowy na filtrze ??
Po wymianie w warsztacie, po krótkim postoju przewód się zsuwa z filtra i paliwo wycieka.
Filtr Filtrona nowy założony. Ci co wymieniali mówią że przewód jest tylko na wcisk.
Przewód spada z końcówki bliżej drzwi ze strony gdzie wychodzą 2 przewody i jest chyba plastikowy więc nawet żadnego ścisku tam się nie da założyć.
Ma ktoś jaki pomysł jak to zabezpieczyć żeby dojechać do warsztatu ??
-
-
Przewody paliwowe są na zatrzask. Prawdopodobnie w warsztacie nie umieli odpiąć przewodu i wyłamali zatrzask. Trzeba sprawdzić plastikowe ząbki, bo jak są wyłamane to wymiana przewodu na koszt warsztatu a tani na pewno nie będzie i trzeba się liczyć z kwotą kilkuset złotych.Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Dziękuję za odpowiedź.
Zatrzask jest w środku przewodu ??
Czy na podstawie zdjęć jesteś w stanie wywnioskować czy przewód jest uszkodzony ?? Wydaje mi się że brakuje jakiejś małej opaseczki na tym przewodzie, którą by się właśnie wciskało lub zdejmowało żeby "uwolnić" przewód.
Przewód jest twardy więc ewentualne zaciśnięcie opaską go w celu dojazdu do warsztatu może uszkodzić przewód ?
Komentarz
-
-
Taśma się nie sprawdziła :/ Paryżanki tak zwane tretytki to utrzymają.
40 km do warsztatu :/ Assistance 7 km obejmuje :|
Na podnośniku zerknę czy tam jest jakiś system luzowania ząbków, czy trzeba to traktować jako element eksploatacyjny. Przebieg 80kkm więc pewnie już filtr był wymieniany tez wcześniej.
Dzięki kolego za pomoc.
Komentarz
-
-
W TSI filtr paliwa wymienia się co 60tyś km, więc jest szansa, że przed sprzedażą filtra nikt nie ruszał wcześniej. Dlatego wolę ASO, bo jak mechanik wymienił już kilkaset takich filtrów, to nic nie zepsuje przy wymianie 400-setnego takiego samego filtra. Bał bym się oddać do warsztatu auto, gdzie jeszcze nigdy TSI i/lub Octavi na oczy nie widzieli.
[ Dodano: Pon 11 Cze, 12 13:44 ]
A największym błędem jest wypuszczenie takiego auta, przecież to może skończyć się pożarem. W TSI jest 6,6 Bara a nie 3Bar jak w normalnym MPI.Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
Komentarz